Ofte Stillede Spørgsmål
Levering
Spørgsmål om levering?
Vinnea Pulse™ sendes fra vores lager i Karlstad. Standard behandlingstid for ordrer er 1-2 dage afhængigt af efterspørgslen.
Leveringstiden er 1-3 dage. Bemærk, at behandlingstiden for ordrer er 1-2 dage afhængigt af efterspørgslen.
Ja, vi sender et sporingsnummer via e-mail.
Ved køb af Vinnea Pulse™ dækker vi fragten for dig. Pakken leveres som udgangspunkt til din postkasse. Hvis det mod forventning ikke er muligt, sendes pakken til din nærmeste pakkeshop, og du modtager en afhentningsbesked.
Retur og garanti
Spørgsmål om retur og garanti?
Ja, det har du! Vi ønsker at gøre det risikofrit at teste vores produkt, så de, der virkelig har brug for hjælp, kan se, at der findes en løsning. Derfor tilbyder vi en 90 dages pengene-tilbage-garanti, hvis du ikke er tilfreds.
For spørgsmål vedrørende returnering af varer, bedes du kontakte os på: support@vinnea.dk
Vi har stor tro på, at Vinnea Pulse™ kan ændre din oplevelse af menstruationssmerter, men vi forstår, at alle kroppe er forskellige. Hvis du ikke oplever nogen smertelindring, eller hvis du af andre grunde ikke er tilfreds med din ordre, er du dækket af vores 90 dages tilfredshedsgaranti. Kontakt blot vores kundeservice, så får du dine penge tilbage.
Ved returnering refunderer vi hele købsbeløbet, men fragtomkostninger forbundet med returnering af produktet dækkes af kunden.
Andre spørgsmål?
Kontakt os på support@vinnea.dk
For spørgsmål vedrørende Vinnea Pulse™, se vores "Ofte stillede spørgsmål" nederst på produktsiden.